
دوشنبهxa0١٦xa0اسفندxa0١٣٩٥ xa0 xa0 چاپxa0xa0xa0xa0 xa0xa0 ارسال به دوست رئیس کل سازمان خصوصی سازی خبر داد؛مشمولین سهام عدالت، از اواخر سال 96 سود میگیرندxa0 رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: مشمولین سهام عدالت، از اواخر سال 96 سود سال مالی 95 خود را میگیرند.به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی؛ پوری حسینی گفت: بر اساس قانون از سال 85 سهامی تحت عنوان سهام عدالت به مشمولین اختصاص داده شده است که اقساط آن از محل سود سالیانه واریزی به خزانه تسویه میشود.رئیس کل سازمان خصوصی سازی با اشاره به پ...
ادامه مطلب