ماده ۳۷ لایحه برنامه ششم توسعه کشور که در خصوص همترازی
حقوق بازنشستگان و
شاغلین میباشد خوشبختانه مورد تائید شورای محترم نگهبان قرار گرفت.و جزو متن ایرادات ۳۸ گانه ای که باید توسط مجلس شورای اسلامی رفع شود واقع نگردید.این موفقیت بزرگ را به همه دوستان بازنشسته تبریگ و تهنیت میگویم.امیدوارم که با اتحاد و همدلی و پیگیری مطالبات تخصیص بودجه مناسب برای اجرائی شدن آن از ابتدای سال ۹۶ وضعیت معیشتی همکاران بازنشسته بهبود یابد....انشاالله کانون باز نشستگان آموزش و پرورش الیگودرز...
ما را در سایت کانون باز نشستگان آموزش و پرورش الیگودرز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 8:29