هرماه چهار میلیون به بازنشستگان وام میدهیم....

خرید بک لینک
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در هر ماه به حدود ۲۵ هزار نفر از بازنشستگان کشوری وام ۴ میلیون تومانی پرداخت می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: افزایش قدرت خرید بازنشستگان از اهداف صندوق در سال جاري است، در این راستا پرداخت وام ضروری قرض الحسنه می تواند به تحقق این هدف کمک شایانی کند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده در هر ماه به قریب ۲۵ هزار نفر از بازنشستگان وام چهار میلیونی توماني،با کارمزد ۴ درصد و با اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می گردد .

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد تاکنون وام چهار میلیون تومانی به 180 هزار نفر از بازنشستگان متقاضي پرداخت شده و پیش بینی می شود تاپایان شهریورماه سال جاري این وام به حساب ٣٠٠ هزار نفر از بازنشستگان و موظفین واجدالشرایط که اسامی آنها از طریق سایت در دسترس است واريز گردد. 

تقي زاده در پايان تاكيدكرد: توجه به نيازهاي اقتصادي بازنشستگان و بهبود معيشت آنان از اولويت هاي اصلي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي و صندوق بازشستگي كشوري است و در اين زمينه برنامه هايي در دست تهيه است كه در آينده اعلام خواهد شد.</span>

کانون باز نشستگان آموزش و پرورش الیگودرز...

ما را در سایت کانون باز نشستگان آموزش و پرورش الیگودرز دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: پنجشنبه 21 تير 1397 ساعت: 13:38

صفحه بندی