با کمال تاسف بایستی گفت که تعداد زیادی از بازنشستگان بالاخص آموزش و پرورش سواد کافی نداشته (با پوزش سواد علم جدید و کامپیوتر) و ازاینرو در بکار گیری ابزار ارتباطات و بکارگیری امکاناتی که در سایه الکتونیک فراهم شده یا اصلا بکار نمیگیرند و یا بی خبرند.خود شاهد بوده ام که هرماهه برای گرفتن فیش حقوق چه ازدهامی در کانون بازنشستگان صورت میگیرد.چرا که کافی است سری به گوشی های خود بزنند و از وضعیت احکام حقوقی و سایر باخبر شوند.خاتم یک برنامه است که سازمان باز نشستگی روی سایت خود گذاشته و برای همه مجانی است و برای رسیدن به اینگونه اهداف (فیش،حکم،چاپ و غیره بسیار عالی است) با دانلود و نصب این اپ مجانی و ثبت نام فقط یکبار و برای همیشه کافیست که روی دریافت فیش کلیک کرده و ریز فیش خودشان را ملاحظه بفرمایند.
+ نوشته شده در دوشنبه بیست و هفتم فروردین ۱۳۹۷ساعت   توسط عزیز گودرزی |
کانون باز نشستگان آموزش و پرورش الیگودرز...
ما را در سایت کانون باز نشستگان آموزش و پرورش الیگودرز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 186 تاريخ: جمعه 28 ارديبهشت 1397 ساعت: 14:51